Saldes: Mirador de Gresolet

Feia ja un temps que tenia pendent aquesta visita al Mirador de Gresolet, però fins ara fa poc no hi he pogut fer cap, i la veritat, és que em penedeixo de no haver-lo visitat abans. Si l’hagués de definir amb una sola paraula, segurament no seria capaç de fer-ho. El xoc que tens quan et trobes allà davant amb aquell paisatge tan imponent és tan gran que per un moment et quedes completament amb blanc i no ets ni capaç d’obrir la boca per expressar el que sents en aquell moment. 

El Mirador de Gresolet està situat al bell-mig de la Vall del riu Saldes, ben bé als peus del Pedraforca. això fa que tinguem una magnífica vista dels pollegons del Pedraforca i de les muntanyes que envolten la vall. Per tal d’arribar aquest mirador cal que agafeu la carretera que va direcció Guardiola de Berguedà (C-16) i quan sortiu del túnel abans d’arribar a aquest municipi esmentat, a mà esquerra us quedarà una cruïlla amb les indicacions: Saldes, Vallcebre. Agafeu aquesta direcció i continueu per la carretera fins a arribar al poble de Saldes. Quan estigueu apunt d’arribar al poble, no entreu a dins d’aquest continueu uns metres més endavant per la carretera i a mà dreta veureu un indicador amb el següent: “Mirador de Gresolet” i “Refugi Lluís Estasen”, és aquí quan haureu de trencar i seguir per la petita carretera asfaltada fins a arribar a l’aparcament del Mirador de Gresolet. Aquí podreu deixar el vostre vehicle i començar a caminar tot contemplant el fabulós paisatge que ens envolta. 

Des del Mirador de Gresolet podrem veure fins a Serra d’Ensija, Puigllançada, La Tosa, entre altres muntanyes. 

Per a tots els amants de la muntanya i el senderisme, de debò que val la pena deixar-se perdre per aquest increïble indret, us encantarà i quedareu embadalits i enamorats dels paisatges berguedans.  A continuació us deixo un petit tast del Mirador de Gresolet:

7 pensaments sobre “Saldes: Mirador de Gresolet

  1. Hola Queralt, ens ha agradat molt el teu bloc i ens agradaria contactar amb tu per convidar-te al programa de televisió 1món.cat de La Xarxa que farem aquest diumenge 2 d’octubre a Berga. Ens podries contactar al mail: 1mon.cat@laxarxa.com?

    Moltes gràcies!

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s